Service
Bij Speedheat nemen we service serieus en houden we van tevreden klanten. Naast advies en installatie kunt u ook bij ons terecht na de installatie voor vragen en service. In principe is het verwarmingssysteem onderhoudsvrij, echter na verloop van tijd kunt u bijvoorbeeld toe zijn aan een nieuwe thermostaat om de vloerverwarming te bedienen. Via onderstaand formulier kunt u een serviceverzoek indienen, indien uw thermostaat aan vervanging toe is of wanneer er zich een storing mocht voor doen.
Ondanks uitgebreide testen vooraf en professionele installatie van het verwarmingssysteem kan er onverhoopt toch een storing optreden waardoor (een deel van) de vloerverwarming niet meer werkt. In 99% van de gevallen kan de Speedheat installateur deze met geavanceerde apparatuur nauwkeurig te lokaliseren en te repareren. Indien de beschadiging zich opdoet binnen de garantietermijn van tien jaar wordt u kosteloos geholpen, indien het buiten de garantie valt zal de Speedheat installateur zijn uurloon en materiaalkosten in rekening brengen. Op het verwarmingssysteem zelf bieden we tien jaar fabrieksgarantie en op de meeste thermostaten twee tot drie jaar.
Heeft u een klacht en wilt u deze graag kwijt, kunt u deze het best kenbaar maken via het e-mailadres klantenservice@speedheat.nl. Wij doen ons best u zo goed mogelijk verder te helpen. U kunt ook contact opnemen met uw Speedheat vestiging.
Serviceverzoek
"*" geeft vereiste velden aan